KLASA: 300-01/18-01/0004
URBROJ: 2181/1-05/05-18-0007
Split, 04.06.2018. godine
Na temelju članka 32. i 39. Statuta Splitsko-dalmatinske županije („Službeni glasnik
Splitsko-dalmatinske županije“ broj:11/09, 7/10, 10/10, 2/13, 126/17 i 35/18) i članka 3. „Programa sustavno gospodarenje energijom na području Splitsko-dalmatinske županije 2018.-2021.“ („Službeni glasnik Splitsko-dalmatinske županije“, broj: 35/18), Župan Splitsko-dalmatinske županije, dana objavljuje
JAVNI POZIV
ZA ISKAZIVANJE INTERESA ZA PROVEDBU „PROGRAMA SUSTAVNO GOSPODARENJE ENERGIJOM NA PODRUČJU SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE 2018-2021.“
1. PREDMET:
Predmet ovog javnog poziva je iskazivanje interesa za dobivanje potpora za Projekte sukladno„Programu sustavno gospodarenje energijom na području Splitsko-dalmatinske županije 2018.-2021." („Službeni glasnik Splitsko-dalmatinske županije“ broj: 35/18) (u daljnjem tekstu: Program) i Pravilniku o provedbi „Programa sustavno gospodarenje energijom na području Splitsko-dalmatinske županije 2018.-2021." („Službeni glasnik Splitsko-dalmatinske županije“ broj: 83/18 (u daljnjem tekstu: Pravilnik).
2. KORISNICI:
Korisnici sredstava potpore mogu biti:
Fizičke osobe za:
Projekt 1: Poticanje korištenja obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama,
Projekt 2: Poticanje povećanja energetske učinkovitosti u obiteljskim kućama,
Općine i gradovi za:
Projekt 3: Poticanje smanjenja potrošnje energije i svjetlosnog zagađenja javne rasvjete.
3. PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:
Prihvatljivi troškovi po Aktivnostima (A. naknade energetskim certifikatorima, B. nabava i ugradnja materijala i opreme i C. troškovi projektne dokumentacije i priključka na plinski distribucijski sustav) kao i iznosi sufinanciranja po Projektima su:
A. Naknade energetskim certifikatorima za Projekt 1 (osim za Mjeru 1.2.) i Projekt 2:
Splitsko-dalmatinska županija će sufinancirati trošak naknade energetskim certifikatorima u iznosu do najviše 50% iznosa naknade, odnosno do maksimalnog iznosa od 1.000,00 kn po obiteljskoj kući.
Certifikatori su dužni provesti prvi energetski pregled obiteljske kuće i izraditi izvješće o istom s preporučenim financijski opravdanim mjerama energetske učinkovitosti, provesti završni energetski pregled nakon provedbe mjera, te izraditi i predati korisniku izvješće o završnom energetskom pregledu i energetskicertifikat.
B. Nabava i ugradnja materijala i opreme,
Projekt 1: Poticanje korištenja obnovljivih izvora energije u obiteljskim kućama:
· Mjera 1.1. - sunčani toplinskipretvarači (kolektori) za grijanje potrošne vode i/ili prostora
- Ukupni troškovi opreme i ugradnje sunčevog kolektorskog sustava za grijanje potrošne vode i/ili prostora za kućanstvo iz Projekta 1 biti će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova, odnosno do maksimalnog iznosa od 10.000,00 kn po kućanstvu. Stupanj korisnog djelovanja sunčanih toplinskih kolektora mora biti najmanje 70%.
· Mjera 1.2. - fotonaponske elektrane za potrebe kućanstva instalirane snage do 10 kW (izvan sustava poticaja)
Ukupni troškovi opreme i ugradnje fotonaponske elektrane za potrebe kućanstva instalirane snage do 10 kW (izvan sustava poticaja) biti će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova, odnosno do maksimalnog iznosa od 20.000,00 kn po kućanstvu. Stupanj korisnog djelovanja fotonaponskog modula mora biti - najmanje 15%.· Mjera 1.3. – dizalica topline
- Ukupni troškovi opreme i ugradnje novog sustava za obiteljsku kuću s dizalicom topline za grijanje potrošne vode i/ili prostora ili za grijanje i hlađenje A energetske klase (premaEurovent Energy Efficiency Classification): zrak-voda (COP≥3,2; EER≥3,1), voda-voda i zemlja-voda (COP≥4,45, EER≥5,05) uz uvjet GWP≤2150, bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 30% ukupnih prihvatljivih troškova, odnosno do maksimalnog iznosa od 20.000,00 kn po kućanstvu.
· Mjera 1.4. – kotlovi na biomasu
- Ukupni troškovi opreme i ugradnje novog sustava s kotlom na drvnu sječku/pelete ili s pirolitičkim kotlom na drva za grijanje potrošne vode i/ili prostora bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 30% ukupnih prihvatljivih troškova, odnosno do maksimalnog iznosa od 20.000,00 kn po kućanstvu. Stupanj korisnog djelovanja mora biti najmanje je 85%.
Projekt 2: Poticanje povećanja energetske učinkovitosti obiteljskih kuća:
· Mjera 2.1. – povećanje toplinske zaštite ovojnice grijanog prostora
- Ukupni troškovi za povećanje toplinske zaštite ovojnice grijanog prostora na koeficijentprolaska topline U (W/m2K):
o <0,25 za krov, strop i pod grijanog prostora (Ɵi>18 oC) prema vanjskom ili negrijanom prostoru,
o <0,40 zavanjski zid grijanog prostora,
o <0,45 zapod prema tlu ukopane dijelovegrijanog prostora,
bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova, odnosno do maksimalnog iznosa od 20.000,00 kn po kućanstvu.
· Mjera 2.2. – zamjena vanjske stolarije
- Ukupni troškovi zamjene vanjske stolarije ovojnice grijanog prostora novom, koeficijenta prolaska topline U (W/m2K):
o <1,6 za komplet i <1,1 zastaklo,
bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova,odnosno do maksimalnog iznosa od 12.000,00 kn po kućanstvu.
· Mjera 2.3. – ugradnja kondezacijskog plinskog kotla
- Ukupni troškovi opreme i ugradnje kondenzacijskog plinskog kotla:
o Razred energetske učinkovitosti na grijanju: A,
o Razred energetske učinkovitosti na pripremi potrošne tople vode: A,
bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 35% ukupnih prihvatljivih troškova ,odnosno do maksimalnog iznosa od 15.000,00 kn po kućanstvu.
· Mjera 2.4. – plinske apsorpcijske dizalice topline
Ukupni troškovi opreme i ugradnje plinske apsorpcijske dizalice topline bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova, - odnosno do maksimalnog iznosa od 30.000,00 kn po kućanstvu.· Mjera 2.5. – mikro kogeneracijski/trigeneracijski sustavi električne snage do 10 kW
- Ukupni troškovi opreme i ugradnje mikro kogeneracijskog/trigeneracijskog sustava bit će sufinancirani nepovratnim novčanim sredstvima u iznosu od 50% ukupnih prihvatljivih troškova,odnosno do maksimalnog iznosa od 40.000,00 kn po kućanstvu.
C. Troškovi projektne dokumentacije i priključka na plinski distribucijski sustav
Korisnicima Mjera 2.3, 2.4 i 2.5 priznaju se i troškovi projektne dokumentacije i priključka na plinski distribucijski sustav u iznosu do maksimalno 50% ukupno prihvatljivog troška, a ne više od 10.000,00 kuna.
Projekt 3: Poticanje smanjenja potrošnje energije i svjetlosnog zagađenja javne rasvjete
Bespovratna sredstva, u iznosu od maksimalno 35% ukupnih prihvatljivih troškova, a ne više od 50.000,00 kuna po pojedinačnom korisniku (općini/gradu) za provedbu slijedećih aktivnosti:
- izrada projektne dokumentacije,
- modernizacija postojećih sustava (zamjena starih - neučinkovitih s novim -učinkovitijim žaruljama),
- izgradnja nove javne rasvjete i
- uspostava sustava upravljanja javnom rasvjetom.
4. OPĆI UVJETI ZA DODJELU SREDSTAVA:
Pravo na dodjelu bespovratnih sredstava Splitsko-dalmatinske županije za Projekte 1 i 2, mogu ostvariti Podnositelji prijava koji udovoljavaju slijedećim uvjetima:
- punoljetne fizičke osobe s prebivalištem na području Splitsko-dalmatinske županije,
- objekt na koji se planira ugradnja sustava nalazi se na području Splitsko-dalmatinske županije,
- objekt je u cijelosti ili na više od 50% bruto podne površine namijenjen za stanovanje, te građevinske površine manje od 600 m2 ,
- Podnositelji prijave, vlasnik/suvlasnik objekta na kojeg se planira ugradnja sustava ima prijavljeno prebivalište na adresi na kojoj se planira ugradnja sustava,
- Podnositelji prijave u posljednje 3 godine nije koristio bespovratna sredstva Splitsko-dalmatinske županije za projekte iz Programa sustavnog gospodarenja energijom,
- Podnositelj prijave ima pisanu suglasnost svih suvlasnika za ugradnju sustava na zajednički objekt
Uvjeti koje Podnositelj prijave mora udovoljavati kako bi ostvario bespovratna novčana sredstva Splitsko-dalmatinske županije za Projekt 3 su:
grad ili općina s područja Splitsko-dalmatinske županije, koji je na svom predstavničkom tijelu donio Program izgradnje, rekonstrukcije i modernizacije javne rasvjete, te za isti u svom proračunu, sukladno svojim mogućnostima i potrebama programa, predvidjeli određena financijska sredstva.5. DOKUMENTACIJA POTREBNA ZA OBRADU ZAHTJEVA:
Podnositelji prijave za Projekte 1 i Projekt 2 moraju uz prijavu priložiti slijedeću dokumentaciju:
- potpisani i cjelovito popunjeni Prijavni obrazac za podnošenje Prijave za
sufinanciranje (Obrazac 1.1 – Projekt 1; Obrazac 2.1 – Projekt 2),
- potpisanu Izjavu o osiguranju sredstava (Obrazac 1.2 – Projekt 1; Obrazac 2.2. – Projekt 2),
- Ponudu ( sadrži: popis opreme za ugradnju, vrijednost opreme i vrijednost radova i dr.)
- presliku osobne iskaznice podnositelja prijave,
- preslika vlasničkog lista za objekt, ne stariji od 6 mjeseci,
- izvadak iz katastra (položajni nacrt objekta),
- potpisanu Izjavu podnositelja prijave da je objekt u cijelosti ili na više od 50% bruto podne površine namijenjen za stanovanje
- preslika pravomoćnog akta kojim je dopušteno građenje objekta u koji se ugrađuje sustav (građevinska dozvola, rješenje o uvjetima građenja, potvrda glavnog projekta, rješenje o izvedenom stanju) ili dokaz da je građevina izgrađena prije 15. veljače 1968. godine,
- potpisanu Izjavu podnositelja prijave da u posljednje 3 godine nije koristio bespovratna sredstva Splitsko-dalmatinske županije za aktivnosti iz javnog poziva Programa sustavnog gospodarenja energijom
- potpisanu Izjavu svih suvlasnika objekta o suglasnosti za ugradnju sustava na zajednički objekt
- certifikat/e proizvođača o karakteristikama proizvoda (toplinska svojstva, stupanj djelovanja i sl.)
- preslika Zapisnika o izvedenim radovima od strane ovlaštenog izvođača radova ,
- preslika popunjenog i ovjerenog Jamstvenog lista,
- Izvješće certifikatora o završnom energetskom pregledu,
- preslik Energetskog certifikata.
- preslika/e računa (mogu se dostaviti i naknadno po donošenju Odluke o Odabiru sukladno roku iz Ugovora o sufinaciranju),
Podnositelji prijave na javni poziv za Projekt 3 moraju priložiti slijedeću dokumentaciju:
- zahtjev s opisom postojećeg stanja,
- dokaz da je investicija planirana u proračunu jedinice lokalne samouprave u godini raspisivanja javnog poziva,
- dokaz – očitovanje o provedbi postupka izbora najpovoljnijega ponuditelja sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi,
- dokaz o dobivenoj građevinskoj odnosno lokacijskoj dozvoli u slučajevima kada to zakon nalaže,
- ugovori s odabranim izvođačima radova i
- račun za robu ili usluge
U slučaju potrebe za rangiranjem, a sukladno raspoloživim Proračunskim sredstvima za tekuću godinu za provedbu Programa, utvrditi će se rang-lista Prijava u padajućem nizu, na temelju ranijeg zaprimanja potpune Prijave.
7. ROK, NAČIN I MJESTO PREDAJE PROJEKATA:
Rok za podnošenje prijave je 60 (šezdeset) dana od dana objave Javnog poziva na internetskim stranicama Splitsko-dalmatinske županije.
Projekti se predaju u zatvorenoj omotnici preporučeno poštom ili osobnom predajom predstavnika ponuditelja u Pisarnicu Splitsko-dalmatinske županije na adresu:
REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Povjerenstvo za provedbu Programa sustavno gospodarenje energijom na području Splitsko-dalmatinske županije 2018.-2021.
Domovinskog rata 2
SPLIT
Na omotnici treba biti vidljivo naznačeno "Program sustavno gospodarenje energijom na području Splitsko-dalmatinske županije 2018.-2021."
Prijave koje nisu potpune, koje su dostavljene izvan roka neće se razmatrati.
Tijekom postupka odobrenja bespovratnih sredstava Povjerenstvo može tražiti i dodatne dokaze o ispunjavanju kriterija temeljem kojih se vrši izbor.
8. PRIHVAĆANJE PROJEKATA:
Svi podnositelji Projekata o rezultatima izbora za dodjelu bespovratnih sredstava biti će pisanim putem obaviješteni u primjerenom roku.
9. OSTALE INFORMACIJE
Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Javni poziv Podnositelj prijave daje odobrenje/privolu Splitsko-dalmatinskoj županiji kao voditelju obrade osobnih podataka, da osnovne podatke o Podnositelju prijave( ime i prezime, adresa, OIB, mjesto, poštanski broj, ulica i kućni broj ) objavi na svojim mrežnim stranicama, a u svrhu provođenja ovog Javnog poziva, javne objave odluka i dostave obavijesti Podnositelju prijave kao i u svrhu promidžbe provođenja Programa .
OdgovoriIzbrišiPozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)